Sunday 27 September 2015

Tahniah,Anda Hamil! Vitamin Apa Yang Pelu Diambil ?

Tahniah,Anda Hamil! Pasti anda gembira tidak terkata kan terutama bagi ibu muda yang hamil buat kali pertama dan bagi ibu yang telah mempunyai anak pun kehamilan adalah saat indah yang dinantikan.

Tetapi apa vitamin yang perlu dibeli? 

Kehamilan memberikan saat manis serta cabaran buat ibu.


Antara cabaran yang dilalui ialah memastikan bayi dalam kandungan sihat dan mendapat zat yang secukupnya semasa di dalam kandungan.

Bagaimana hendak memastikan bayi mendapat zat makanan seimbang?
Lagi-lagi kepada ibu yang sibuk bekerja dan mengalami loya dan muntah yang teruk.

Itulah pentingnya supplements buat ibu-ibu yang hamil.Anda berhak untuk memilih samaada untuk mengambil vitamin yang doctor berikan ataupun vitamin dari jenama lain.


Namun ibu hendaklah memastikan vitamin yang diambil bukan lah sebarangan dan mendapat kelulusan KKM dan persetujuan doctor anda.

Disini saya mengsyorkan agar anda mencuba SET KEHAMILAN SHAKLEE





Untuk 1st Trimester saya mengesyorkan ibu-ibu mengambil set ini.
Tetapi untuk 2nd Trimester pula sama seperti set 1st trimester cuma penambahan OMEGA GUARD shaklee.

Omega Guard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.

1 hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak Omega 3 termasuk DHA dan EPA.Perlu untuk menggalakkan fungsi otak,sistem saraf, dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.




Ini merupakan OMEGA GUARD shaklee.

Nota Penting:- Sekiranya anda telah mengambil set-set diatas Obimin dan Asid Folik yang dibekalkan doctor tidak perlu lagi diambil.

Saya pasti anda pasti tertanya-tanya selamatkah Set Kehamilan diatas?

Ia saya faham kerana masa hamil ni setiap pemakanan mestilah dijaga dengan baik.

Jom baca Testimoni disini:-







Alhamdulillah semuanya berpuas hati dengan Set Kehamilan Shaklee.Jika anda sedang hamil jangan ragu - ragu semestinya Set Bersalin Shaklee adalah yang TERBAIK  dan MAMPU MILIK 

Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya di :-

Call / What App: 019-6946898

Email :mummyvitamins@gmail.com

Add FB saya : Azira Aziz 

Like di Fan Page saya: My Mummy Vitamins

Konsultasi Percuma Hanya Untuk Pelanggan Saya Sahaja.

No comments:

Post a Comment