Wednesday 14 October 2015

Set Bersalin Yang Mampu Ibu Lebih Tenang Dan Bertenaga Semasa Berpantang

Biasanya ibu yang dalam tempoh berpantang mudah letih dan lesu. Menyesuaikan diri dengan kehidupan baru bergelar ibu memang melelahkan. Sekiranya sudah mempunyai anak lain, kelahiran bayi baru pasti memberikan tanggungjawab buat ibu.

Tempoh berpantang adalah antara masa seorang ibu akan berasa tertekan. Ini disebabkan luka bersalin yang masih sakit, kerenah bayi dalam pantang yang asyik nak melekap dan jika ada anak yang masih kecil, keletah mereka juga ada masanya menguji kesabaran kita.

Jika kita bertanya dengan ibu-ibu tentang pengalaman ibu berpantang, ramai yang mengakui masa-masa pantang emosi memang tidak stabil. Ada yang rasa nak marah, ada yang rasa selalu sedih, ada yang terlalu sensitive sehinggakan suami atau ibu yang menjaganya sering serba salah, sebab apa yang dikatakan semua serba tidak kena.

Kenapakah stress semasa berpantang berlaku? Ini kerana ibu mengalami pelbagai bentuk tekanan dan gangguan emosi akibat perubahan fizikal. Dalam proses melahirkan anak, tenaga dikerah dengan hebat, urat saraf banyak yang cedera dan terjadi luka dibahagian tertentu.

Justeru, pemakanan ibu semasa berpantang perlu dititik beratkan bagi mengawal emosi ibu dan mengurangkan radang di bahagian luka akibat tersalah makan. Antara pemakanan yang disyorkan semasa berpantang ialah pengambilan supplement. SET BERSALIN SHAKLEE mampu menagani stress di kalangan ibu berpantang, di samping memberikan tenaga kepada ibu dan membantu menyembuhkan luka dengan cepat

Berikut ialah kandungan supplement dalam Set Bersalin Shaklee dan kebaikkan setiap satu:

            

  1.         B Complex – membantu mengawal emosi ibu, memberikan rasa tenang dan mengurangkan stress
  2.      Vitalea – merupakan multivitamin terhebat yang membantu ibu kekal bertenaga sepanjang berpantang dan mampu memnguruskan anak dan kerja rumah yang ringan walaupu berpantang
  3.      Ostematrix – Kalsium yang membanti mengurangkan lenguh badan, membekalkan kalsium yang penting terutamamya untuk ibu menyusu dan mengurangkan sembelit serta keletihan
  4.      Zinc – merupakan kompenan utama ikan haruan yang membantu luka bersalin cepat sembuh, sama ada luka bersalin normal ataupun pembedahan.



Jika ada budget, saya sangat sarankan ibu-ibu mengambil ESP ( merupakan protein terbaik di pasaran) yang merupakan milkbooster terhebat, selain membantu luka bersalin cepat sembuh.

Berikut ialah testimoni customer yang berpuas hati dengan Set Bersalin Shaklee :







Dan Set Bersalin Shaklee bukan setakat meredakan stress dan memberikan tenaga, ia juga membantu susu ibu meriah semasa berpantang.




Alhamdulillah Set Bersalin Shaklee memang terbukti berkesan, baik dari segi memberikan tenaga, meredakan stress ibu berpantang, membantu luka cepat sembuh dan susu juga meriah dengan pengambilan ESP

Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya :

Call / Whatapp /PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz 

Like Fan Page My Mummy Vitamins

Konsultasi hanya untuk pelanggan saya sahaja.

No comments:

Post a Comment