Tuesday 13 October 2015

Lesu Dan Dingin Seks

Percayalah bahawa jika anda mempunyai tubuh badan yang sihat, segala yang ingin anda lakukan tidak akan terhalang. 

Sebaliknya sekiranya badan kurang sihat, letih dan lemah, pastinya semua aktiviti dilakukan seakan membebankan. 

Begitu jugalah dengan hubungan intim. Hubungan intim akan sukar dilakukan. 

Oleh yang demikian, amalkanlah cara hidup sihat untuk memastikan anda sentiasa ceria dan bertenaga. Makanlah makanan seimbang setiap hari. Ambil makanan yang mengandungi protein, lemak, karbohidrat , zat galian, vitamin, serat dan air.

Tetapi mampukah anda makan makanan seimbang setiap hari, bagi ibu bekerja pasti tidak ada masa untuk melengkapkan makanan yang seimbang. Untuk ibu yang berdiet anda pasti ingin mengawal pemakanan anda supaya badan sentiasa kurus dan cantik. 

Jadi nasihat saya amalkan supplement bagi melengkapkan nutrisi dalam badan kita, jadi badan kita sentiasa cergas dan sihat.

Dah makan pelbagai jamu, tetapi tiada perubahan?

Saya hanya amalkan Vitamin E Shaklee. Jangan pandang rendah pada kemampuan Vitamin.Walaupun Vitamin E untuk kecantikkan kulit, tetapi tersembunyi rahsia sebaliknya

Kajian pada tahun 1924 mendapati, vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU – 800 IU vitamin E setiap hari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. Jadi pada suami yang bercadang untuk menimang cahaya mata, vitamin E juga salah satu supplement untuk kesuburan.

Jika anda antara salah seorang daripada isteri atau suami yang sedang mengalami dingin seks dan hubungan intim lesu, jangan teragak-agak hubungi saya untuk mendapatkan Vitamin E. Mahu kesan yang superb best dan macam pengantin baru? Belilah dengan saya,nanti saya bagi konsultasi percuma.

                              














Tak percaya? Tapi rugi kalau tak cuba beli sebotol. Sebotol  Vitamin E boleh tahan sehingga 4 bulan. Jika share dengan suami isteri boleh tahan 2 bulan. Sangat – sangat jimatkan.

Untuk bulan October 2015 ni, ada SALE untuk Vitamin E BUY 1 FREE 1. 

Rugikan kalau tak beli? Stok sangat terhad, sementara stok masih ada. Habis stok habislah OFFER. Jadi dapatkan harini juga!


Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email: mummyvitamins@gmail.com

Add FB saya : Azira Aziz 

Klik LIKE di fan page saya : My Mummy Vitamins



Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan saya sahaja.

No comments:

Post a Comment