Tuesday 13 October 2015

TIPS dan Cara Memutihkan dan Mencerahkan Kulit Tubuh

Memiliki kulit yang putih bersih memang dambaan semua orang di Malaysia khususnya para wanita. Banyak cara yang dilakukan agar kulit kelihatan cerah dan bersih, mulai dari penggunaan sabun pemutih, lotion pemutih, supplements pemutih hingga lebih ektsrem lagi mereka melakukan suntikan untuk mejadikan kulit putih. Bukan sahaja harganya yang mahal, namun risiko yang akan menimbulkan dengan penggunaan ubat yang mengandungi bahan kimia tentunya memiliki effect yang kurang baik bagi kesihatan kita.

Disini ingin saya kongsikan TIPS dan Cara Memutihkan dan Mencerahkan Kulit Tubuh.

Pengambilan Air Masak
Pertama  sekali iaitu merupakan perkara asas yang sepatutnya diberi perhatian penting tetapi kita selalu mengambil mudah adalah pengambilan air yang mencukupi. Pastikan anda minum sekurang-kurangnya 2 liter air setiap hari bagi memastikan system dalaman anda dapat berfungsi dengan baik. Badan kita perlukan air sebanyak itu setiap hari bagi membantu menggantikan sel-sel  yang mati dan terutama sekali kulit kita juga akan kelihatan putih jika diamalkan. Bila kandungan air cukup, kulit jadi cantik. Jangan malas-malas minum air lagi.

Cuci Muka Sebelum tidur
Jika anda seorang yang tidak ber make-up di siang hari juga disarankan untuk, bersihkan muka kerana muka kita terdedah kepada debu dan bahan kimia yang kotor. Lebih bagus jika disertakan dengan penggunaan toner dan krim malam sekali. Bagi yang ber make-up tidak boleh mengatakan tidak, anda harus mencuci muka anda sebelum tidur.

Pengambilan Supplement
Amalkan Suplement untuk kulit cantik. Bukan badan sahaja perlukan supplement untuk kesihatan, muka juga sangat diperlukan untuk sel-sel baru di kulit wajah dapat tumbuh dengan cepat.

Tapi AWASS!! Jangan mengambil produk atau supplement sebarangan yang belum tentu selamat . banyak produk terkini dipasaran yang proses dan hasil pemutihan sangat cepat. Hanya memerlukan masa 3 hari sahaja. Jika diikutkan logik akal, macamna boleh putih? Pasti mengandungi bahan kimia …

Perlukan supplement yang terbukti berkesan dan selamat? Pilihlah Shaklee! Anda tak percaya Shaklee boleh membantu memutihkan muka anda?

Jom lihat gambar, biar gambar sahaja berbicara !















Seronokkan? Siapa inginkan kulit putih bersih seperti mereka? Jom ambil Set Kecantikkan Shaklee.

Apa yang terkandung dalam Set Kecantikkan Shaklee ni?

  • ESP – protein terbaik di pasaran yang membantu mempercepatkan pertumbuhan sel-sel kulit baru, menghilangkan cerca dan parut di wajah kita.


  • Vitamin C – membekalkan kolagen yang penting untuk kecantikkan kulit.


  • Vitamin E - vitamin terpenting untuk kecantikkan kulit. Kombinasinya bersama Vitamin C dan ESP membantu memutihkan kulit, menghilangkan jeragat.


Alhamdulillah, Shaklee adalah antara syarikat yang melaburkan berbilion ringgit setiap tahun untuk memastikan keselamatan dan keberkesanan setiap produk. Lebih 50 tahun produk-produk Shaklee, jadi jangan risau atau ragu-ragu lagi. Sememangnya Selamat dan Berkesan.Insyallah !

Siapa ingin kan Kulit putih bersih serta mencerahkan marilah contact saya, insyallah harga yang terbaik saya berikan untuk anda semua.


Call / Whatapp / PM : 019-6946898


Add FB saya : Azira Aziz

LIKE Fan Page : My Mummy Vitamins

Konsultasi akan diberikan hanya untuk pelanggan saya sahaja.




No comments:

Post a Comment