Tuesday 24 November 2015

Bengkel Nutrisi Shaklee


Assalamualaikum, hi semua..

Dah beberapa hari ni kurang sikit kemaskini blog, sibuk yang amat sangat…Maklumlah dah mula cuti sekolah ..

Sabtu yang lepas saya tidak ketinggalan menghadiri Bengkel Nutrisi Shaklee yang diadakan di Home Office Shaklee di Sunway. Ini adalah kelas yang pertama saya hadiri, selain dari personal coach dengan Upline saya.

Bengkel Nutrisi ini diadakan setiap bulan oleh Pakar Nutrisi Shaklee khas untuk Ahli-ahli Distributor Shaklee.Bestkan? Sebab apa saya kata best, sebab dapat menimba ilmu dan mengetahui lebih lanjut tentang setiap produk dari Shaklee sendiri.

Sebenarnya banyak lagi manfaat apabila join Kelas Nutrisi ni seperti Ilmu Kesihatan dan dengan bayaran RM40* jauh lebih bernilai apabila kita dapat menimba ilmu dan dapat sijil sekali. Bagi saya apa yang penting adalah info yang dikongsikan pada kami pada hari tu.

Apa yang perolehi pada hari Sabtu lepas bukan sekadar menjual produk, bukan hanya mencari keuntungan daripada bonus jualan yang besar setiap bulan. Sebaliknya kami di ajar untuk berkongsi kebaikan produk serta kelebihan 
produk kami berbanding produk lain yang banyak berada di pasaran.

Sebab itu, service selepas jualan adalah sangat penting buat kami sebagai pengedar Shaklee. Jika anda membuat belian daripada saya, konsultasi ada diberikan percuma.

Apa yang buatkan saya kagum, ramai ibu-ibu yang datang bawa anak-anak sekali. Dari awal pagi hingga kelas tamat. Ibu-ibu menuntut ilmu sambil melayan kerenah anak-anak. Suami pun ada juga sebagai peneman para isteri serta tanda memberikan sokongan keatas usaha yang sedang isteri –isteri mereka buat.

Yang paling istimewa pada bisnes ini berbanding dengan bisnes lain adalah tiada perjumpaan larut malam. Tidak perlu ketuk rumah orang buat demo dan tidak perlu modal yang besar.Tidak mengetepikan anak-anak dan suami. Semua ilmu dan bisnes coaching dijalankan melalui media social iaitu secara online. Whatapps,sms, group, Facebook.Kami akan diajarkan menggunakan kemudahan online 100%.

Beberapa gambar yang sempat saya angkat masa bengkel haritu...
















Insyallah jika ada lagi bengkel ni next month nak join lagi.. sebab best sangat..nak refresh balik pasal vitamin-vitamin ni dan dapat berkenalan dengan rakan Shaklee yang lain..

Jika anda berminat ingin menyertai kumpulan kami, kehadiran anda sangat-sangat dialukan. Jangan ragu-ragu atau segan. Jika anda tidak berilmu kami akan kongsikan, kerana bisnes ini anda tidak berkeseorangan. Ada group sokongan untuk semua yang ingin maju dalam bisnes ini. Apa yang penting adalah keinginan anda untuk Berjaya dan hati yang kental serta kesabaran.

Jika anda berminat dengan Produk Shaklee atau ingin Menjadi Ahli Shaklee boleh hubungi saya melalui:

Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow My Instagram : NEILAZIRAH

SHAKLEE ID NO 923970

*Penghantaran keseluruh Negeri Semenanjung Malaysia, termasuk Sabah & Sarawak

COD Area MELAKA sahaja 







No comments:

Post a Comment