Wednesday 16 December 2015

Testimoni Kurus Dengan Shaklee Dari Size XXL sekarang Size L

Buat pengetahuan anda ramai yang telah berjaya kurus dengan Shaklee. ramai yang tanya saya betulke boleh kurus ke kalau saya ambil Set Kurus Shaklee ni, Insyallah memang boleh kurus jika diambil secara konsisten dan anda mengawal tahap pemakanan anda.

Kenapa perlu kawal pemakanan saya kan dah makan supplements kurus? 

Ianya perlu untuk proses lebih cepat, jika anda asyik makan dengan banyak macam mana supplements nak jalan kan tugas ke atas badan kita. Bila baru supplements bertindak dah ada lagi makanan yang masuk dalam badan kita. Macam tu apa-apa produk yang kita ambil pun memang tak akan berkesan...hihi

Selain itu, nasihat saya amalkan minum air masak 3 litter sehari atau 8 gelas sekurang-kurangnya. Ia penting untuk kita minum air yang banyak supaya tidaklah kita berasa lapar kerana air mengurangkan selera makan secara semulajadi.

Jom lihat sendiri testimoni yang berjaya kurus












Buat pengetahuan anda yang ingin mencuba supplement kurus Shaklee ni anda tidak perlu risau atau ragu-ragu kerana Shaklee menggunakan bahan dari sumber SEMULAJADI  yang semestinya SELAMAT & BERKESAN !

Untuk anda yang ingin kan info lebih lanjut tentang produk yang sesuai boleh hubungi saya untuk pertanyaan...


Jika anda berminat dengan Produk Shaklee atau ingin Menjadi Ahli Shaklee boleh hubungi saya melalui:

Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow My Instagram : NEILAZIRAH

SHAKLEE ID NO 923970

*Penghantaran percuma keseluruh Negeri Semenanjung Malaysia, termasuk Sabah & Sarawak

COD Area MELAKA sahaja 



No comments:

Post a Comment