Wednesday 9 December 2015

Cantik Dengan VIVIX SHAKLEE


Ramai wanita yang ingin kelihatan cantik betul tak? Termasuk saya sendiri.. betul siapa yang tak nak cantikkan. Zaman sekarang ni ramai wanita-wanita yang mencari supplement untuk kulit cantik, untuk gebu, flawless, lembut, lembab dan cerah. Semuanya nak cantikkan?

Kalau pelanggan Shaklee selalunya akan mencari supplement yang basic sahaja seperti vitamin C, Vitamin E dan B Complex Shaklee. Kalau ada budget tertentu untuk yang basic ramai yang ambil Vitamin C dan Vitamin E  Shaklee. Kedua-duanya adalah tablets, kadang-kadang ada yang tak suka nak telan pil/ tablet. Ada pelanggan jenis yang nak mudah dan berkesan dengan cepat.

Apa yang saya boleh suggest adalah VIVIX Shaklee

Selain daripada fungsi nya untuk penyakit kronik. Vivix Shaklee ini sebenarnya sangat bagus untuk kecantikkan kulit kita. Ramai yang telah amalkan dan apa yang mereka suka adalah VIVIX Shaklee ini mencerahkan kulit, semakin lama semakin cerah dan nampak glowing dan pinkish. Tekstur kulit menjadi lembut dan lebih baik. VIVIX SHAKLEE memang best!

Antara cara VIVIX Shaklee menjadikan kulit makin cantik dan baik :
  • Memperbaiki DNA : Proses penuaan berlaku apabila DNA kita rosak akibat radikal bebas. VIVIX membantu dalam memperbaiki sel DNA kita dan melambatkan proses penuaan.
  • Memperbaiki tenaga sel : Apabila penuaan berlaku, sel tubuh kita akan kehilangan banyak tenaga. Ini akan mengurangkan fungsi sel. VIVIX Shaklee membantu memperbaiki sel badan dan menguatkannya untuk mengembalikan keremajaan kulit.

Bukan sahaja untuk cantik kalau consume vivix ni malah dapat menjaga kesihatan dan cegah penyakit koronik. Hanya minum sesudu VIVIX SHAKLEE setiap hari tidak lagi perlu risau untuk telan tablet atau supplement lain.
Hanya focus 1 supplement iaitu VIVIX SHAKLEE untuk dapatkan kulit yang cantik dan bonus dapat mencegah penyakit kornik. Bestkan?
Nak lagi best lihat sendiri apa kata mereka :



 Alhamdulillah saya sendiri pun mengamalkan VIVIX SHAKLEE ni setiap hari. Kesannya memang berbaloi.. kulit jadi moist dan jeragat pun makin pudar.Jom hubungi saya untuk dapatkan tips dan info lebih lanjut.
Jika anda berminat dengan Produk Shaklee atau ingin Menjadi Ahli Shaklee boleh hubungi saya melalui:

Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow My Instagram : NEILAZIRAH

SHAKLEE ID NO 923970

*Penghantaran percuma keseluruh Negeri Semenanjung Malaysia, termasuk Sabah & Sarawak

COD Area MELAKA sahaja 






No comments:

Post a Comment