Wednesday 9 December 2015

Peluang Bekerja Dari Rumah


Saya bermula dengan Shaklee semasa saya consume Set Berpantang Shaklee. 
Saya terus jatuh hati dengan Shaklee, dan sebagai surirumah apa yang saya impikan,duduk di rumah menjaga anak dalam masa dapat jana income sendiri. 

Siapa tak nak, apa yang saya dapati hanya Shaklee sahaja yang memberikan masa depan cerah dan mudah untuk jana income dari rumah.
Mudah kerana apa yang saya lakukan semua nya atas talian order produk, coaching dengan upline dan berniaga pun atas talian (online).

Dan apa yang saya dapati bila buat bisnes Shaklee ni, bukanlah untung semata-mata, bukan untuk diri saya seorang tapi lebih kepada memberi dan membantu orang lain besama-sama sihat dan bersama-sama dapat income macam saya.

Saya bersedia untuk membimbing anda secara peribadi dan berkongsi tips, amalan dan ilmu untuk anda membina perniagaan Shaklee di atas talian (online) dengan cara yang paling mudah dan menguntungkan.

Paling best sekali, modalnya serendah RM80 sahaja. Ya saya hanya bermula dengan RM80 sahaja. Jangan bimbang saya dan anda mampu memberikan pulangan berganda. Setakat ni income yang datang memang sudah melebihi daripada modal.

Untuk bulan pertama dengan bisnes Shaklee memang sedikit, dapat 2 angka sahaja. Tapi Alhamdulillah semakin lama semakin banyak hasil jualan setiap bulan. Ia seperti peta duit. Dulu-dulu selalu dengar kecil-kecil lama-lama jadi bukit. Macam tu lah bisnes Shaklee.

Impian hendak bergelar surirumah sepenuh masa tetapi ada income sendiri menjadi kenyataan. Selain itu dapat membantu family, suami dan orang lain lebih-lebih lagi wanita.

Wanita terutamanya yang berumah tangga ada keluarga  suami dan anak-anak aktiviti itu tersekat dan menjadi stress apabila terpaksa bekerja sehingga larut malam dan lagi-lagi jika perlu bekerja pada hari Sabtu. Tiada masa diluangkan dengan suami dan anak-anak. Hendak balik ke kampung jenguk mak dan ayah, bercuti dengan family semuanya menjadi terhad.

Selain itu anda perlu tahu lagi apa yang best kalau jana income dengan Shaklee ni:
  • Cash bonus
  • Car bonus
  • Convention bonus

Setakat ni bukan sahaja bonus yang saya dapat kesihatan yang paling utama yang saya dapat dengan mengamalkan produk Shaklee. Alhamdulillah.
Jadi saya ingin mengajakkan anda bersama-sama saya memulakan bisnes dari rumah. Insyallah saya akan berikan segala tunjuk ajar dan ilmu macamna nak berbisnes Shaklee ni.Saya yakin anda juga seperti saya, punyai impian.

Jangan segan-segan untuk hubungi saya.. lagi cepat anda hubungi saya, lagi cepat result yang anda akan dapat dan lebih cepat anda mengubah hidup anda.

Jika anda berminat dengan Produk Shaklee atau ingin Menjadi Ahli Shaklee boleh hubungi saya melalui:

Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow My Instagram : NEILAZIRAH

SHAKLEE ID NO 923970

*Penghantaran percuma keseluruh Negeri Semenanjung Malaysia, termasuk Sabah & Sarawak

COD Area MELAKA sahaja 









No comments:

Post a Comment