Friday 23 October 2015

6 Tips Cara Atasi Hubungan Intim Menjadi Hambar ( BACAAN DEWASA )



Walaupun berapa lama tempoh perkahwinan anda, usah biarkan ia menjadi punca hubungan intim anda berdua hambar. 

Secara alaminya seks harus dilakukan dua hingga tiga kali seminggu atau paling tidak sebulan sekali mengikut keselesaan kedua-dua pasangan.

Jika ia berlaku lebih dari itu, anda berdua perlu melakukan sesuatu bagi menyelamatkan kehambaran itu.

Kenal pasti punca hubungan intim anda makin dingin dan cuba berbincang secara terbuka.


Di sini TIPS yang akan kita bincangkan

1. Berbincang

Ajak suami atau isteri untuk cuba berbincang masalah ini bersama. Berbincang secara santai. Kenal pasti masa untuk melakukan hubungan bersama. Berikan pendapat untuk cipta mood lebih romantik bersama.

2. Ubah Posisi

Ubahlah posisi secara spontan tanpa perlu memberitahu kepada isteri atau suami. Biarkan debaran yang sama dahulu semasa malam pertama dilalui. Ubah gaya aksi anda.

3. Elakkan Kekerapan

Kepenatan wanita menguruskan anak-anak sambil melalui rutin hubungan intim yang sama dan kerap membuatkan wanita merasa jemu, penat serta hilang tumpuan saat bersama. Perubahan ini juga biasanya dialami oleh wanita selepas bersalin mahupun menyusu.

Berikan mereka masa untuk melepaskan lelah dan menjarakkan sedikit tempoh waktu bersama.

4. Ubah Angin

Ubah lokasi anda bersama. Ketika inilah berbulan madu sekali lagi adalah pilihan paling tepat. Ambillah cuti dan beri ruang anda secukupnya. Imbau kembali mood bulan madu yang penuh debaran suatu ketika dahulu.

5. Kejutan Buat Suami

Jika sebelum ini sunyi tanpa suara, berikanlah rentak dan suara desahan untuk pasangan anda. Sesekali berikan kejutan, jangan malu-malu untuk cuba mengeluarkan suara. Jika perlu ubah haluan, ubah selera dan ubah gaya bersama.

6. Pengambilan Supplement


Ambillah Supplement supaya badan kita kuat, bertenaga dan tidak mudah letih. Dan yang paling penting ambil VITAMIN CINTA untuk hangatkan kembali hubungan suami isteri.


VITAMIN CINTA  bermaksud Vitamin E, walaupun Vitamin E terkenal untuk kecantikkan, tetapi ia juga mampu membantu merangsang keinginan untuk ‘bersama’

Buat pengetahuan semua kajian pada tahun 1924 mendapati, Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif.Para  lelaki yang mengambil 600IU – 800IU Vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. Jadi pada suami isteri yang bercadang untuk menimang cahaya mata, Vitamin E juga salah satu supplement untuk kesuburan

Ohh ya, untuk bulan OCTOBER 2015 ni, ada OFFER untuk VITAMIN E ..BUY 1 FREE 1 Rugi kan jika tak GRAB rembat Vitamin E ni.. Stok terhad, sementara stok masih ada. Habis stok,habislah OFFER. Dapatkan harini juga!!



Disini saya kongsikan Testimoni pengguna yang telah mencuba 






Jika anda antara suami isteri yang mengalami masalah hubungan intim hambar jangan teragak-agak hubungi saya untuk mendapatkan Vitamin E ni.


Jika anda berminat boleh hubungi saya melalui:

Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow My Instagram : NEILAZIRAH






No comments:

Post a Comment