Friday 23 October 2015

Bisnes Online Terbaik Untuk Wanita




Assalamualaikum

Alhamdulillah, syukur kerana Allah telah mengerakkan hati saya untuk menceburi bisnes online dari rumah. Kenapa saya memilih bisnes online ni, kerana seorang ibu sentiasa ingin bersama anak dan ingin melihat mereka membesar di mata sendiri. Jika berjauhan hati tak keruan, rindu pulak rasanya.

Begitulah saya pada mulanya tidak mengetahui apa-apa pun pasal bisnes online. Bermain Facebook sekadar meng-update status. Bila hari-hari buat benda yang sama hati sudah mula bosan. Hendak berkerja, risaukan anak. Bila tidak bekerja tak ‘masyukkk’ .

Jadi apakah kerjaya yang boleh dilakukan di rumah yang boleh menjaga anak-anak pada masa yang sama. Jika ditanya, jawapannya pasti bisnes online adalah kerjaya terbaik untuk wanita masakini

Segalanya ada satu kepuasan, kepuasan yang datang dengan pelbagai cara. Selain dapat tengok anak-anak membesar di depan mata, kita dapat meyumbang kepada ibu bapa kita. Dapat bersedekah dan menunaikan zakat. Dapat kebebasan dari segi wang dan masa. Dapat membantu orang lain Berjaya seperti kita, dapat memilih hari untuk bekerja dan meluangkan masa bersama keluarga.

Bestnya kan!!

Jika anda berminat untuk menjalani kehidupan yang bebas dari arahan orang lain,bebas masa, bebas berbelanja, dan ada semangat inisiatif yang tinggi untuk mengubah kehidupan anda kepada yang lebih baik daripada sekarang, kami bersedia untuk membawa anda ke dunia bisnes online kami.

Anda hanya perlu melakukan system yang kami berikan, usaha, dan doa. Inysallah anda juga bakal Berjaya dan menikmati rezeki kurniaan allah yang tiada sempadan.

Percayalah kehidupan saya kini lebih bahagia dari sebelum ini. Bukan sahaja bahagia tetapi Alhamdulillah sihat dan bertenaga dari dulu. Jadi ia adalah satu bonus, selain dari menjadi sumber kewangan kepada saya ia memberikan kebaikkan dari segi kesihatan kepada saya.

Marilah sama-sama menjadi rakan partner saya, insyallah saya akan membimbing anda semua menjadi Berjaya seperti saya dan juga seperti senior –senior saya. Jangan anda terkejut dengan pendapatan mereka yang mencecah 4 hingga 5 angka sebulan.

Apakah bisnes tersebut? Semestinya ia bisnes Shaklee yang hanya dijalankan di rumah secara online.

Berminat menjalankan bisnes Shaklee? Sertai kumpulan saya dan anda akan di bombing bagaimana menggunakan blog dan FB sebagai senjata pemasaran online paling berkesan dan personal coach juga diberikan SECARA PERCUMA. Income? 4 atau 5 angka, anda yang menetukan! Pilih leader yang tepat untuk menjamin kesinambungan bisnes anda berjalan dengan lancar, insyallah.



Jangan segan-segan atau malu untuk hubungi saya

Call / Whatapp/ PM : 019-6946898

            
Add FB : Azirah Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow Instagram : NEILAZIRAH


SHAKLEE ID NO. 923970




No comments:

Post a Comment