Tuesday 3 November 2015

Bisnes Surirumah



Sebagai surirumah siapa kata tidak boleh jadi CEO untuk sebuah organisasi? 

Shaklee boleh tau! 

Kalau anda serius inginkan Pendapatan Lumayan dan Impian yang Besar untuk keluarga anda, marilah sertai kami!

Saya hanyalah bekerja dari rumah, bersama Shaklee. Setiap hari saya akan membahagikan masa saya sebagai surirumah dengan Perniagaan Shaklee yang saya buat dari rumah.

Ianya mudah, setiap hari saya akan mengemaskini Blog, Facebook, dan Fan Page saya. Apa yang saya lakukan semuanya secara online. Order produk Shaklee pun melalui online, kecuali saya hanya berjumpa pelanggan saya ketika mereka meminta untuk COD atau mereka datang ke rumah mengambil pesanan mereka.

Jangan risau, kalau anda tidak tahu menggunakan Blog, saya akan berikan tunjuk ajar. Kalau anda duduk jauh dari saya semuanya boleh dilakukan melalui online.

Modal yang anda perlukan Laptop atau Komputer, Tab/Ipad dan Internet. Saya percaya zaman sekarangni setiap rumah pasti ada kemudahan Internet, dan gadget samada komputer atau tab.. 


Apa kelebihan berbisnes Shaklee?

1. Sistem kompensasi yang ditawarkan sangat memudahkan semua                     pengedarnya.

2. Bisnes yang dapat dijalankan secara mobile, walaupun travel jauh-jauh           pesanan boleh dibuat melalui HP atau Tab / Ipad.

3. Tidak perlu simpan stock sampai berpuluh ribu, kerana Shaklee                       menawarkan servis penghantaran yang sangat Tip Top

4. Banyak mesyuarat dan kelas adalah diberikan secara percuma. Jika ada           bayaran yang dikenakan hanya untuk bayaran makanan sahaja.

5. Suami isteri boleh sama-sama buat walaupun secara part time

6. Bisnes yang mudah dapat "Repeat Order"

7. Produk yang Mesra Alam, Selamat dan Berkesan

8. Bisnes yang punya demand yang berterusan kerana semua orang perlu             sihat baru lah boleh bekerja dapat untuk mencari duit lebih betul tak?


Banyak lagi sebab mengapa kami memilih Shaklee!

Jom sertai kami! Jana pendapatan lumayan dari rumah.. Adakah anda seorang surirumah yang mahu berjaya? Mahu meningkatkan ekonomi keluarga anda? Jangan tunggu lagi, lakukan sekarang juga!! Mungkin anda adalah yang saya cari.. 


Hubungi saya melalui:

Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow My Instagram : NEILAZIRAH

SHAKLEE ID NO 923970

*Penghantaran keseluruh Negeri Semenanjung Malaysia, termasuk Sabah & Sarawak








No comments:

Post a Comment