Wednesday 11 November 2015

Cantikkan Kulit Dengan Vitamin Shaklee


Semua orang mahukan kulit yang cantik, gebu dan menawan. Namun adakala dengan factor pemakanan, cara hidup, tekanan kerja dan ketidakseimbangan hormone boleh menyebabkan kulit menjadi tidak sihat.

Jika seorang yang suka mengamalkan makanan bergoreng, amalam seperti cuci muka hanya dengan sabun biasa, kurang minum air sehingga menyebabkan kulitnya menjadi berminyak dan secara perlahan-lahan jerawat mula tumbuh.

Namun saya yakin kini ramai orang sangat concern tentang kecantikkan kulit dan mementingkan penampilan diri. Malah Alhamdulillah ramai yang makin tertawan dengan Vitamin B, C dan E Shaklee atau lebih popular dengan nama Set Skin Cara (SET D)

Apa sebenarnya fungsi setiap vitamin ini?

Vitamin B



Vitamin B ialah vitamin larut air, lengkap dengan 8 B.Membantu menukarkan gula kepada tenaga. Ia juga membantu kita mengawal tekanan, emosi yang lebih stabil dan hormone yang seimbang. Walaupun ada segelintir menganggap bahawa B complex akan menggemukkan namun ia tidak benar. Ini kerana hakikatnya membakar gula kepada tenaga. Rasa lapar tadi adalah salah satu tubuh member alert bahawa sel perlukan gula untuk ditukarkan kepada tenaga. Membuka selera makan itu hanya sebahagian kecil kesan pengambilan b complex. Rasa makan yang membuak-buak dan berlebihan adalah dipanggil nafsu semata-mata. Jika kita amalkan pemakanan sihat dan sel mendapat zat serta vitamin yang seimbang, insyallah kita mampu mengawal nafsu makan tadi.

Vitamin C



Sel-sel kita hakikatnya dihubungkan oleh satu penyambung yang sangat terkenal iaitu kolagen. Kolagen terbentuk dari protein, B complex dan vitamin C. Vitamin C sangat penting untuk menjaga sel-sel di dalam tubuh kita. Malah Vitamin C terkenal sebagai vitamin yang membantu dalam system imun tubuh kita. Ia membantu menjaga keanjalan salur pembuluh darah.

Vitamin E




Ia terkenal sebagai vitamin antioksidan yang penting dalam mencegah sel-sel kanser mahupun sebarang pertumbuhan sel tidak normal. Selain itu vitamin E adalah Vitamin yang membantu melambatkan penuan. Ia juga bagus untuk saraf jadi kita tidak mudah rasa stress dan membantu mengelakkan rasa sengal atau sakit urat.

SUMBER ANAKUWIRAKU

Jom kita lihat testimoni pengguna yang mengamalkan Set D Shaklee

Testimoni 1 :

Testimoni 2 :





Testimoni 3 :



Buat pengetahuan anda semua Set D mengandungi 3 jenis Vitamin. Jika ada budget lebih saya sarankan anda mengambil ESP Shaklee bersama Set D. ESP bagus untuk memudarkan dan menghilangkan parut dan juga memberikan kulit anda lebih gebu, halus dan berseri.

Berikut adalah harga setiap botol SET D & ESP

Vitamin B 120 tablets - RM56.98 ( non member ) *tahan sehingga 4 bulan

Vitamin C 180 tablets - RM98.05 ( non member ) *tahan sehingga 4 bulan

Vitamin E 120 capsules - RM98.05 ( non member ) *tahan sehingga 4bulan

ESP Shaklee sebotol - RM159.00 (non member )* tahan sehingga sebulan

Untuk yang berminat dengan Set D dan untuk info lanjut serta mahukan discount hebat daripada saya boleh hubungi saya..Best service dan konsultasi percuma! Insyallah....

Berminat dengan Produk Shaklee atau ingin Menjadi Ahli Shaklee boleh hubungi saya melalui:

Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow My Instagram : NEILAZIRAH

SHAKLEE ID NO 923970

*Penghantaran keseluruh Negeri Semenanjung Malaysia, termasuk Sabah & Sarawak

COD Area MELAKA sahaja 














No comments:

Post a Comment