Tuesday 20 October 2015

Jana Income Darii Rumah



Bekerja atau tidak? Itulah antara masalah moden yang sering melanda wanita berkeluarga.

Kepada yang memilih untuk bekerja tetapi bimbang berlaku cuai terhadap keluarga.Tetapi perkara yang meresahkan juga adalah kepentingan mereka bekerja untuk menampung kehidupan.

Perkara asas yang kita semua ketahui ialah wanita merupakan calon yang terbaik untuk menjadi suri rumah. Hal ini kerana fitrah yang Allah ciptakan kepada golongan mulia ini mempunyai sifat kasih sayang, mengambil berat, penyabar, suka mendidik dan seumpanya.

Jika wanita yang memilih untuk menjadi surirumah tetapi bimbang akan pendapatan keluarga yang semakin meningkat saya amat menggalakkan anda berbisnes online di rumah.

Selain daripada berbisnes di rumah anda dapat menjaga suami dan anak-anak.
Tidak lagi akan ada masalah pengasuh atau pembantu rumah, tidak lagi menghadapi masalah politik di tempat kerja atau berhadapan dengan kesesakkan lalu lintas.

Namun, bisnes apakah yang menjamin masa depan? 9/10 peratus sumber rezeki adalah perniagaan.

Disini saya amat mengalakkan anda memilih bisnes SHAKLEE.

Mengapa bisnes SHAKLEE ?

Shaklee adalah cabang perniagaan, insyallah jika kita usaha bersungguh-sungguh anda memang terkejut melihat hasilnya.

Bagaimana menjalankan bisnes Shaklee?

Mudah sahaja, tetapi kena istiqomah. Kita mestilah sharing dari hati yang ikhlas.Share tentang produk Shaklee kepada orang ramai, tidak kisahlah sama ada anda suka berniaga online atau offline, pokok pangkalnya sharing mesti ada.

Setiap hari kita kena bantu orang lain untuk hidup lebih sihat. Kenapa saya kata bantu?

Contohnya jika pelanggan anda kekurangan susu datang untuk membeli supplement penyusuan. Memang dia datang untuk beli Set Penyusuan, tetapi saya telah berikan sedikit tips ringkas bagaimana dan apa yang perlu dia lakukan untuk banyakkan susunya.

Bagi saya itu adalah sumbangan kerana kita membantu dia untuk memberikan titisan emas untuk anaknya. Jika saya tidak memberikan tips-tips tersebut, hampir pasti dia mungkin berputus asa dan terus memberikan susu formula.

Jika kita berkongsi dari hati, niat untuk membantu dan bukan sekadar menjual, insyallah rezeki kita akan lebih terbuka dengan luas. Justeru jika kita terjumpa orang yang sedang sakit jangan segan silu untuk memberitahu dia untuk mencuba produk Shaklee. Jangan malu, niatkan untuk membantu.

Jangan lupa juga membantu kawan-kawan atau kenalan kita yang mengalami kesempitan wang. Beritahu mereka tentang peluang jana income lumayan dengan Shaklee. Manalah tahu dari cerita kita dia dapat jana income untuk keluarga dia.

Masyuk atau Tidak?

Masyuk atau Tidak bergantung pada usaha kita. Jika kita rajin dapatlah banyak, jika malas tidak ada sesiapa boleh membantu. Dalam keadaan ekonomi yang  tidak menentu, berniagalah, mudah-mudahan Allah berikan rezeki untuk kita sekeluarga.

Bagaimana shaklle berikan income pada kita?

Shaklee memberikan beberapa bentuk bonus atau keuntungan kepada pengedar-pengedarnya

  • CASH – Setiap bulan Shaklee akan masukkan cash bonus berdasarkan jualan dan prestasi pengedar dan seluruh organisasimya. Selain dari cash bonus, pengedar Shaklee juga mendapat untuk runcit sekita 25% untuk setiap produk Shaklee yang  terjual.
  • CONVENTION – Percutian PERCUMA 6 star diberikan oleh Shaklee untuk semua pengedar yang layak. Setiap tahun ada 2 pilihan percutian, samaada UMRAH untuk muslim atau satu Negara lain seperti US, ITALY, PARIS, LONDON dan sebagainya.BONUS!! jika point pelancongan anda banyak, anda juga boleh membawa anak suami, mak , ayah, mak dan ayah mertua serta adik beradik yang belum berkahwin.
  • CAR – Shaklee memberikan 3% bonus kereta setiap bulan. Lebih besar organisasi anda lebih besarlah bonus kereta anda.  Jangan ada yang terkejut jika ada pengedar yang bisnes keretanya sahaja melebihi 20k sebulan.


Mudahnya Jana income dengan Shaklee

Saya katakanya mudahnya dengan Shaklee sebab saya boleh jalankan Shaklee 100% online.

Hanya keluar rumah jika perlu COD pada customer, itupun dalam 5-10min perjumpaan, atau keluar berjumpa bisnes partner saya untuk coaching. Sekali sekala, menghadiri seminar dan majlis ilmu untuk mendalami taktik dan ilmu Shaklee.

Secara umumnya, tidak perlu keluar hari-hari kerana kebanyakkan dilakukan secara online. Maklumlah ibu kepada 2 orang anak, hari-hari saya dah cukup sibuk menguruskan rumah dan anak-anak. Jadi anda harus pandai membahagikan masa antara bisnes dan keluarga.

Bagi ibu yang bekerja dan mahu membuat income secara part time, kepada anda yang bergelar surirumah, kepada bapa-bapa atau pelajar atau sesiapa sahaja yang ingin mencari duit lebih SHAKLEE ialah jawapannyya.

Perniagaan Shaklee sangat simple, terjamin, keberkesanan produk yang tidak dapat dinafikan kehebatanya dan potensi repeat order yang tinggi adalah sebab anda perlu buat Shaklee.

Jom jana income di rumah bersama Shaklee, jangan biarkan keruncingan ekonomi menganggu masa depan anda.

Hanya dengan RM80 seumur hidup untuk yuran pendaftaran atau beli produk Shaklee yang berharga RM700 dan anda layak menikmati keahlian percuma.

https://docs.google.com/forms/d/1UFg1_rR_150IypC4JHp13q4-2Mrt6AV_LR3uecB-zfU/viewform


Untuk pendaftaran sila hubungi saya di

Call/ Whatapp/ PM :019-6946898


Add FB saya : Azira Aziz


KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins


No comments:

Post a Comment