Tuesday 27 October 2015

Buat Duit Dari Rumah!



Saya bermula dengan Shaklee semasa saya mengandungkan anak kedua. Saya terdesak nak mencari produk berpantang yang memberikan tenaga dan dalam masa yang sama dapat memberikan susu ibu. Pengalaman pertama sangat memberikan pengajaran kepada saya, dan saya bersiap sedia awal sebelum kelahrian anak kedua saya.

Apabila saya google, yang banyak saya baca testimoni yang kena dengan apa yang saya mahukan semuanya daripada produk Shaklee. Esok dan lusa saya masih mencari lagi, masih lagi carian dari google produk dari Shaklee.

Semasa tempoh berpantang anak kedua saya cuba mengamalkan produk Shaklee.Alhamdulillah luka cepat sembuh, dan tiada lagi masalah sembelit. Susu pun meriah sampai "bengkak susu" ... Berbeza dengan anak pertama, susu kurang.

Selepas 3 tahun anak-anak pun dah besar,dan sudah ke sekolah. Saya mula merasa bosan duduk di rumah. Terfikir nak mencari pekerjaan dari rumah yang boleh menjana income dan mempunyai masa depan yang cerah.

Dalam kepala saya hanya SHAKLEE sahaja yang boleh memberikan peluang perniagaan dari rumah, serta mempunyai masa depan yang cerah. Kenapa saya memilih Shaklee kerana produknya yang bagus dari bahan semulajadi dan berkesan kepada saya.


Mengapa tidak saya berniaga Shaklee sahaja dari rumahkan? Selain berniaga dapat membantu surirumah atau pelajar membuat income secara part time atau full time macam saya. Dan dapat membantu mereka yang mempunyai masalah kesihatan atau yang ingin kurus dan sebagainya..


Bagaimana Caranya ?

Perniagaan ini boleh dibuat 100% secara online. Semua dihujung jari. Boleh order melalui online. Insyallah dalam 1 atau 2 hari bekerja sampailah barang ke tangan kita atau ke tangan customer. Mudahkan? Sambil kita jaga anak-anak  di rumah dan buat kerja suri rumah kita boleh lagi berniaga. Kita tak perlu nak keluar rumah cari kerja lain dah. Shaklee memang menjanjikan pendapatan lumayan. 

Bermula dengan RM80 sahaja. Daftar keahlian cuma RM80 dan anda akan diberikan satu bisnes kit yang mengandungi detail produk, detail harga pengedar, cara kiraan bonus, dan bermacam-macam lagi. 



Antara keistimewaan bisnes Shaklee ini:
  • Tidak memerlukan modal yang besar
  • Konsep bisnes 'Jual macam tak jual'
  • Kita tak cari customer, tapi customer yang cari kita
  • Tidak perlu membuat stok di rumah.
  • Tidak perlu 'head-hunting' atau mencari kaki.
  • Tidak memerlukan saya keluar daripada rumah.
  • Product-based ataupun bisnes berasaskan jualan produk.
  • Adil dan tiada penindasan.
  • Mematuhi syariat perniagaan Islam.

Kenapa anda perlu mendaftar dengan saya?
  • Anda akan diberi akses ke dalam 'secret group fb' saya yang hanya boleh disertai oleh downline saya sahaja. Anda juga secara automatik akan diakseskan ke secret group fb upline saya (Master) yang sudah berjaya. Dalam group ini banyak info tentang perniagaan online, tips marketing, cara closing dengan betul, bagaimana nak menarik pelanggan dan banyak lagi rahsia perniagaan yang akan diberikan kepada anda
  • Personal coach akan diberikan berdasarkan permintaan melalui seminar dan kelas.
  • Jika anda tidak tahu berfacebook atau berblog, kami akan ajar bagaimana caranya. Semuanya akan diberikan. Janji anda ada kemahuan yang jitu untuk berjaya.
Ramai suriruamah yang telah berjaya mempunyai income sehingga 4-5 angka, hanya dalam masa 3 bulan. 


Kejayaan di tangan kita!

Wang semakin tidak bernilai. RM50 cepat sahaja habis walaupun kita hanya membeli beberapa barang di pasar malam. Baru masuk 2 minggu duit gaji pun nak habis. Mulalah gundah gulana. Macam mana nak survive sampai hujung bulan ni? Perbelanjaan makanan harian perlu dikawal. Ikat perut menjadi kewajipan. Itu belum lagi nak fikir macam mana nak pergi kerja esok. Duit petrol, tol dan parking wajib disediakan. Nampak sahaja luaran kita ni okay tetapi di dalam berkocak! Jenuh memikirkan macam mana nak buat duit sampingan tambah pendapatan.


Memang perit untuk meneruskan kehidupan pada zaman moden ini. Semuanya perlukan duit!

Oleh itu, saya sangat berbesar hati ingin membantu surirumah atau adik-adik yang masih belajar di universiti, yang inginkan pendapatan extra. 

Boleh hubungi saya, saya akan cuba memberikan TIPS dan membantu anda dalam bisnes Shaklee. Insyaallah, jika kita berusaha pasti ada ganjarannya.. Rezeki yang datang tidak datang bergolek tanpa usaha dan doa kepada Allah.

Hubungi saya jangan malu atau ragu-ragu lagi :

Call/ Whatapp/ PM : 019-6946898

Email : mummyvitamins@gmail.com

Add FB : Azira Aziz

KLIK LIKE Fan Page My Mummy Vitamins

Follow My Instagram : NEILAZIRAH

Shaklee ID NO. 923970








No comments:

Post a Comment